Wróć do bloga
13.7.2021

Dlaczego przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta? [WIDEO]

Każda osoba, która zgłasza się do nas, aby pracować nad językiem obcym, zobligowana jest przejść dwustopniową analizę potrzeb. Dlaczego jest to obowiązkowy krok? Czy nie moglibyśmy dowolnie łączyć Kursanta z pierwszym lepszym lektorem?

Jako marka, dobrze wiemy, że praca z Klientem indywidualnym opiera się na zaufaniu i dopasowaniu. Zupełnie inaczej prowadzi się kursy grupowe, gdzie lektor musi wziąć pod uwagę średnią grupy. Wtedy jednak zdarza się, że któryś z Uczniów pozostaje "poszkodowany", czy to przez za wysoki lub za niski poziom. W Nieobce chcemy zadbać o połączenie Klienta z odpowiednim lektorem tak, aby kurs językowy przebiegał sprawnie i realizował cele językowe zidentyfikowane w trakcie analizy potrzeb.

Odpowiedzi na te pytania znajdziesz we fragmencie wywiadu, zapraszamy do oglądania:

Karolina Wilk-Tryjanowska - założycielka Nieobce, pasjonatka języków i lektorka. Na co dzień dba o jakość kursów i ich perfekcyjne dopasowanie do potrzeb Klientów. Po godzinach aktywna w świecie przedsiębiorczości, technologii i startupów.

Sprawdź nasze ostatnie posty!